De Vakantiespecialist

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik zien of een woning nog beschikbaar is?

Omdat we met veel particulieren eigenaren samenwerken is niet voor iedere woning een reserveringskalender beschikbaar waarop is aangegeven of de woning nog vrij is in de door u gewenste periode. Voor die woningen waar geen reserveringskalender beschikbaar is kunt u meer info verkrijgen rechtstreeks op de site van de aanbieder door het klikken op de link naar de site van de betreffende eigenaar.

Wanneer moet er een aanbetaling worden voldaan?

De meeste eigenaren verlangen direct een aanbetaling , de tweede betaling dient u meestal uiterlijk 6 weken voor vertrek betaald te hebben.

Wat moet ik doen in geval van een klacht?

DeVakantiespecialist wil u graag een leuke vakantie bezorgen. Mocht er ter plaatse onverhoopt toch een probleem zijn, dan vragen wij u direct te melden bij de eigenaar/sleutelhouder/receptie, waar men direct gaat zoeken naar een passende oplossing. Daarnaast vragen wij u dit binnen 24 uur na aankomst bij de accommodatie aan DeVakantiespecialist te melden per email (info@devakantiespecialist.nl) Wij zullen daarna overleg plegen met de eigenaar over de oplossing en u informeren over e.v.t. vervolgstappen.

Krijg ik een reserveringsbevestiging per post toegestuurd?

In de meeste gevallen ontvangt u van de betreffende eigenaar een bevestiging van de boeking per e-mail. Wilt u uw reserveringsbevestiging ook per post ontvangen, dan vragen wij u dit aan te geven zodra u boekt. U ontvangt niet automatisch per post een bevestiging.

Is het verstandig om een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten?

Wij raden u aan altijd een reis en annuleringsverzekering af te sluiten. Met een reisverzekering bent u verzekerd tegen diefstal, verlies, ongevallen enz. De annuleringverzekering verzekerd het bedrag of een gedeelte daarvan die u hebt betaald voor uw vakantie mocht u onverhoopt door omstandigheden zoals in de polis omschreven uw vakantie moeten beŽindigen.